Ақмола облысы білім басқармасының «Бұланды ауданы, Макинск қаласы, № 9 психологиялық-педагогикалық түзетү кабинеті» коммуналдық мемлекеттік мекемесімемлекеттік мекемесінің 2021 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы
1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2022 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.
2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: Ақмола облысы білім басқармасының «Бұланды ауданы, Макинск қаласы, № 9 психологиялық-педагогикалық түзетү кабинеті» коммуналдық мемлекеттік мекемесі сайтында https://www.instagram.com/tv/Ca686FVA6q-/?utm_medium=share_sheet
3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2022 жылғы 23 ақпан айында және 28 ақпан айында ресми сайтында Ақмола облысы білім басқармасының «Бұланды ауданы, Макинск қаласы, № 9 психологиялық-педагогикалық түзетү кабинеті» коммуналдық мемлекеттік мекемесі сайтында https://www.instagram.com/p/CaUXS3FLShR/?utm_medium=share_sheet,
https://www.facebook.com/profile.php?id=100055930488029&__cft__[0]=AZUC6nvrtALcFuGPy8rFGYUQyBPU-uIfzioahts4mmpOkVEBDhpr9T_Dzqh06URfuW14eKZ5RqvjWqzxemjNt4OXACSh-51lnpBoMQPh19FENrGaC49kXFnbsmNsEwKXrnU&__tn__=-UC%2CP-R, http://sc0042.bulandy.aqmoedu.kz/news/open/id-2271675
ақпаратты орналастыру.
4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: Ақмола облысы білім басқармасының «Бұланды ауданы, Макинск қаласы, № 9 психологиялық-педагогикалық түзетү кабинеті» коммуналдық мемлекеттік мекемесі көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.
№ р/р |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні |
Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер |
Ескерту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |